منوی دسته بندی

تغییر گروهی قیمت محصولات ووکامرس

تغییر گروهی قیمت محصولات ووکامرس

مگانوین یک ابزار قدرتمند برای تغییر گروهی قیمت محصولات ووکامرس . با استفاده از روش API، مگانوین به وب سایت ووکامرسی شما متصل می‌شود و امکان مدیریت قیمت محصولات را برای شما به سادگی و با سرعت بیشتری فراهم می‌کند.

اگر تعداد محصولات فروشگاه اینترنتی شما زیاد است و برای افزایش و کاهش قیمت محصولات ورود به پنل وردپرس زمان‌بر است، مگانوین به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به ورود به پنل، با سرعت بیشتری قیمت‌های محصولات خود را به‌روز کنید و به راحتی یک دسته خاص و یا چندین محصول را با یک درصد خاص افزایش یا کاهش قیمت دهید.

با مگانوین، دیگر نیازی به دسترسی به پنل وردپرس ندارید. همچنین، شما می‌توانید با استفاده از مگانوین، تخفیف شگفت‌انگیزی را برای یک دسته خاص ایجاد کرده و هر روز قیمت رقبا را با یک درصد خاص بالا و یا پایین‌تر از آن، در فروشگاه خود داشته باشید.

مگانوین با امکانات متنوع و سرعت بیشتری، به شما این امکان را می‌دهد که تمرکز خود را بر روی جذب مشتریان و بهبود تجربه خرید آن‌ها بگذارید.

 

ویژگی های مگانوین:

  • قابلیت تغییر قیمت برای یک دسته خاص یا چندین محصول
  • امکان تنظیم یک درصد خاص برای افزایش یا کاهش قیمت
  • قابلیت اعمال تخفیف شگفت انگیز برای یک دسته خاص
  • قابلیت دریافت و نمایش قیمت رقبا با یک درصد خاص بالاتر یا پایین‌تر
  • امکان تغییر قیمت برای یک دسته خاص یا چندین محصول
  • امکان تنظیم یک درصد خاص برای افزایش یا کاهش قیمت
  • قابلیت اعمال تخفیف شگفت انگیز برای یک دسته خاص
  • قابلیت نمایش قیمت رقبا با یک درصد خاص بالاتر یا پایین‌تر

همه این قابلیت ها رو مگانوین بهت میده که خیلی سریع بتونی قیمت های فروشگاه خودتو به روز نگهداری و تمامی تمرکزت روی مشتری و جذب مشتری باشه !!

فقط کافیه از منو بالا عضو وب سایت مگانوین بشید و عضویت خود را تکمیل کنید و از منو ووکامرس اقدام به تغییرات در وب سایت خود کنید. تا تغییر گروهی قیمت محصولات ووکامرس به سادگی و خیلی سریع انجام بشه به صورت خودکار !

 

 

تغییر گروهی قیمت محصولات ووکامرس

آموزش تغییر گروهی قیمت محصولات ووکامرس

 

 

سوالی دارید؟ از ما بپرسید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *